JAK VRÁTIT, REKLAMOVAT NEBO VYMĚNIT ZBOŽÍ?
 


Pokud potřebujete vrátit nebo vyměnit zboží stačí vyplnit níže uvedený protokol a zaslat zboží zpět na naši adresu
 
*Reklamační formular ke stažení pro tisk / JPG
*Odstoupení od smlouvy ke stažení pro tisk / JPG

*(Online protokol, pokud máte účet na gmailu)

 
1. Zásilka musí být zaslána bez dobírky jako balík na adresu skladu nebo sběrného místa.
2. Zboží nesmí být poškozené nebo použité a musí být kompletní včetně všech obalů.
3. Vyplňte reklamační protokol a zašlete nám jej v zásilce, nebo online. 
4. Lhůta pro vrácení zboží, odstoupení od smlouvy a výměnu zboží je ze zákona 14 dní od převzetí zboží kupujícím.  U nás 30 dnů.  
5. Náklady na vrácení zboží hradí kupující a platí dle aktuálního ceníku přepravce, prostřednictvím kterého zásilku odesílá (např. Česká pošta, Zásilkovna, PPL, aj.).
 



Zboží nám však můžete zaslat na následující adresu:


1. Českou poštou:




FROGMAN s.r.o.
30418N
tř. 3. května 910
763 02 Zlín - Malenovice
Česká republika


2. Kurýrní společností:



FROGMAN s.r.o.
30418N
tř. 3. května 910
763 02 Zlín - Malenovice
Česká republika
 
 


 
      
REKLAMAČNÍ ŘÁD
 

 
1. V případě, že se jedná o reklamu, která je v rozporu se zákonem, je nutné ji zveřejnit. Právo kupujícího na reklamaci vadného zboží

Pokud se na zakoupeném zboží vyskytne vada, je kupující oprávněn uplatnit práva z odpovědnosti za vady zboží (uplatnit reklamaci). Vedoucí prodejny nebo pověřený pracovník je povinen o reklamaci rozhodnout ihned po jejím prozkoumání, ve složitých případech do tří dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady.

Zákazník může reklamované zboží doručit na adresu fineola s.r.o, Levická 3, 94901 Nitra. Vyřízení však nesmí trvat déle než 30 (třicet) dnů. Kupující není oprávněn reklamovat vady, na které byla poskytnuta sleva a o kterých ho prodávající informoval. 
 
2. Vady, na které byla poskytnuta sleva a o kterých ho prodávající informoval, jsou odstraněny. Odpovědnost prodávajícího



Při prodeji zboží občanům odpovídá prodávající za to, že zboží má požadovanou jakost, množství, míru a hmotnost. Musí být bez vad a odpovídat technickým normám. Prodávající odpovídá za vady prodávaného zboží při převzetí zboží a za vady, které se vyskytnou po převzetí zboží v záruční době. V případě použitého zboží prodávající neodpovídá za vady způsobené používáním, opotřebením nebo nesprávnou péčí.
 
3. V případě, že se jedná o použité zboží, prodávající neodpovídá za vady způsobené používáním, opotřebením nebo nesprávnou péčí. Místo uplatnění reklamace


Kupující uplatňuje reklamaci v prodejně, kde zboží zakoupil. Pro účely online nákupu je tímto obchodem fineola s.r.o., Levická 3, 94901 Nitra. Kupující prokazuje nákup příslušným dokladem o koupi a v případě výrobku s prodlouženou záruční dobou také potvrzeným záručním listem. V případě dočasného uzavření nebo zrušení provozovny se reklamace uplatňuje v provozovně, která je uvedena na vývěsce o dočasném uzavření nebo zrušení provozovny.
 
4. Kupující je povinen uhradit kupní cenu v plné výši. Záruční doba


Přijetí reklamace je podmíněno tím, že je uplatněna v záruční době. Záruční doba činí 24 (dvacet čtyři) měsíců ode dne převzetí zboží kupujícím. Pokud je na zboží poskytována delší záruční doba, je prodávající povinen při prodeji vystavit kupujícímu řádně vyplněný a potvrzený záruční list, ve kterém jsou uvedeny podmínky a rozsah této záruky. Je-li reklamace kupujícího vyřízena výměnou vadného zboží za zboží bezvadné, vztahuje se záruční doba na nový výrobek ode dne převzetí nového zboží. Totéž platí v případě výměny dílu nebo součásti, na kterou byla poskytnuta záruka. 
 
5. Zrušení objednávky


Objednávku lze zrušit pouze před zaevidováním nebo odesláním objednávky. Pokud již byla objednávka zabalena a odeslána, nelze ji stornovat a zákazník je povinen si ji vyzvednout v souladu s obchodními podmínkami. 
 
6. Objednávka se může stornovat pouze v případě, že je již zabalena a odeslána. Odstranitelné vady


Vady zboží se považují za odstranitelné vady, jejichž odstraněním se nezhorší vzhled, funkce a kvalita zboží. V případě odstranitelných vad může kupující požadovat:
a) bezplatné, řádné a včasné odstranění vady
b) výměnu vadné součásti nebo dílu, pokud se vady týkají pouze součásti nebo dílu
c) výměnu zboží, pokud nebylo dosud použito
 
7. Vady, které nelze odstranit, jsou odstraněny, pokud se vady týkají pouze součásti nebo dílu. Neodstranitelné vady

V případě neodstranitelných vad, které brání řádnému užívání zboží, může kupující požadovat výměnu vadného zboží za zboží bez vad. Není-li výměna vadného zboží ze strany prodávajícího možná, může kupující požadovat odstoupení od smlouvy a vrácení zaplacené částky.
 
8. Kupující může požadovat vrácení zaplacené částky za zboží, které je bezvadné. Vyřízení reklamace poskytnutím slevy


Požádá-li kupující o slevu, může být reklamace vyřízena poskytnutím slevy. Sleva se poskytne, pokud je zboží neodstranitelně vadné a nebrání řádnému užívání zboží k určenému účelu. Při stanovení výše slevy se přihlíží k rozsahu vad reklamovaného zboží. 
 
9. V případě, že se jedná o vadu, která je neodstranitelná, je třeba slevu poskytnout. Neoprávněný výjezd k reklamaci


V případě neoprávněného výjezdu k reklamaci má prodávající právo požadovat po kupujícím poplatek ve výši nákladů spojených s výjezdem. Prodávající si rovněž vyhrazuje právo takové zboží nevracet a nevyměňovat za jiné zboží.

10. Prodávající si vyhrazuje právo na vrácení peněz za zboží, které mu nebylo vráceno. Odstoupení od smlouvy a výměna zboží


Odstoupení od smlouvy, tj. vrácení zboží s vrácením kupní ceny, se přijímá do 14 dnů od převzetí zboží kupujícím. Lhůta pro výměnu zboží je 30 dnů od převzetí zásilky kupujícím. V případě výměny si kupující vybere zboží stejné nebo vyšší hodnoty. V případě rozdílu bude částka rozdílu vyčíslena dobírkou.

Tento reklamační řád vstupuje v platnost 1.3.2025

 
 
KONTAKTNÍ CENTRUM
 
 
 
V případě jakýchkoli dotazů nebo nejasností nás neváhejte kontaktovat!
 
Tel. +421 911 406 500
E-mail: eshop.legs@gmail.com
Kontakt: ZDE