VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
Článek 1
Všeobecná ustanovení
1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) upravují právní vztahy mezi subjektem fineola s.r.o, Nad Hrabinou 72, 949 01 Nitra, IČO: 56 683 286, DIČ: SK21 22 392 338, zapsaná v obchodním rejstříku Okresního soudu Nitra (dále jen prodávající) a spotřebitelem. Od těchto VOP se lze odchýlit pouze na základě písemné dohody mezi Prodávajícím a Kupujícím.
3. V případě, že Prodávající a Kupující uzavřou písemnou kupní smlouvu, ve které si dohodnou podmínky odchylné od VOP, mají ustanovení takové kupní smlouvy přednost před VOP.
Článek 2
Vymezení základních pojmů
1. Zákazníkem se rozumí fyzická nebo právnická osoba, která si objednala a zaplatila zboží prostřednictvím internetového portálu www fineola s.r.o. (dále jen Zákazník nebo Kupující).
2. Příjemce je fyzická nebo právnická osoba, které má být Zákazníkem objednané zboží dodáno (dále jen Příjemce)
3. Zbožím se rozumí výrobek nebo služba objednaná prostřednictvím internetového portálu fineola s.r.o. (dále jen Zboží).
4. Objednávkou se rozumí pokyn Prodávajícímu k realizaci Zboží objednaného a zaplaceného Zákazníkem (dále jen Objednávka)
Článek 3
Práva a povinnosti prodávajícího
1. Prodávající je povinen:
a) dodat příjemci zboží v dohodnutém množství a kvalitě.
b) umožnit příjemci nabýt vlastnické právo ke zboží.
2. Prodávající má právo na řádné zaplacení kupní ceny kupujícím za dodané zboží
Článek 4
Práva a povinnosti kupujícího
1. Kupující je povinen:
4.1 Kupující je povinen zaplatit prodávajícímu kupní cenu uvedenou v objednávce zboží.b) nepoškozovat dobré jméno a pověst prodávajícího.
c) úplně a přesně uvést všechny požadované údaje v objednávce.
2. Kupující má právo na dodání zboží příjemci uvedenému v objednávce, a to v množství, kvalitě, termínu a místě určeném kupujícím.
Článek 5
Objednávka
1. Kupující má možnost vybrat si na internetovém portálu společnosti fineola s.r.o. zboží, které určí pro doručení příjemci.
2. Při vyplňování objednávky postupuje kupující podle následujících kroků:
a) vloží vybrané zboží do košíku a potvrdí svůj výběr,
b) vyplní své kontaktní údaje nebo se přihlásí jako registrovaný zákazník,
c) zvolí datum a způsob doručení zboží,
d) vyplní údaje o tom, komu a na jakou adresu má být zboží doručeno,
e) potvrzuje, že souhlasí s VOP,
f) vybere si způsob platby a zrealizuje platbu za objednaný tovar.
3. Zákazník je povinen vyplnit pravdivě a přesně všechny údaje v objednávce, jinak odpovídá za nedodání zboží, případně za škodu, která vznikne prodávajícímu v důsledku nesprávně a neúplně zadaných údajů.
4. Zákazník obdrží potvrzující e-mail o objednávce.
5. Prodávající zajišťuje dodání zboží v rámci území Slovenské republiky, České republiky a Evropské unie.
6. Objednávku je možné učinit také e-mailem na adrese eshop.legs@gmail.com nebo telefonicky.
Článek 6
Storno objednávky
1. Objednávku lze bezplatně zrušit do 2 hodin po jejím provedení a potvrzení v souladu s článkem 6, bod 4 VOP.
2. Objednávku lze zrušit pouze v případě, že je to možné.
3. Objednávka může být zrušena pouze v případě, že je to možné.
4. Při zrušení objednávky je kupující povinen uvést jméno a příjmení, e-mail objednavatele a číslo objednávky. Prodávající bude takovou objednávku považovat za zrušenou dnem, kdy bude zrušení objednávky kupujícím prodávajícímu oznámeno. Pro účely odstoupení od smlouvy je kupující oprávněn využít také vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který tvoří přílohu VOP a je kupujícímu k dispozici také na internetových stránkách prodávajícího formulář pro odstoupení od smlouvy>.
5. Prodávající má právo zrušit objednávku a odstoupit od smlouvy, pokud z důvodu nedostupnosti zboží není ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze po něm spravedlivě požadovat, schopen dodat zboží zákazníkovi v požadovaném termínu nebo za cenu, která je uvedena na našich webových stránkách.
6. V případě již uhrazené kupní ceny nebo její části vrátit Zákazníkovi peněžní prostředky na jím určený účet do 14 dnů od platného doručení oznámení o odstoupení od smlouvy také vrátit Spotřebiteli veškeré platby, které od něj na základě smlouvy nebo v souvislosti s ní přijal, včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné a dalších nákladů, poplatků; tím není dotčeno ustanovení § 8 odst.
7. Spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího do 14 dnů ode dne převzetí zboží podle odstavce 4 v případě smluv, jejichž předmětem je prodej zboží, a to i bez uvedení důvodu.
8. Spotřebitel je povinen vrátit zboží podle ustanovení § 8 odst. 5. do 14 dnů ve stejném stavu, v jakém mu bylo dodáno, tj. bez jakéhokoliv poškození výrobku a samotného vnějšího obalu tak, aby byl výrobek způsobilý k dalšímu prodeji jako nový. Při neshodě se stavem zbožímají kupující i prodávající právo na alternativní řešení sporů u příslušné SOI.
9. V případě neshody se stavem zboží je kupující povinen vrátit prodávajícímu zboží v souladu s ustanovením § 8 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Kontrolním orgánem, který vykonává dozor nad činností prodávajícího v oblasti výdeje léčivých přípravků, je Státní ústav pro kontrolu léčiv, Šrobárova 48, 100 41 Praha 10, Tel: +420 272 185 111, e-mail: posta@sukl.cz, http://www.sukl.cz. Kontrolu léčivých přípravků na území Slovenska provádí Státní ústav pro kontrolu léčiv, Květná 1024/11, 821 08 Bratislava, tel. +421/2/50 70 11 11, e-mail: info@sukl.sk, www: https:/ / /www.sukl.sk/.
Článek 7
Podmínky
1. Zákazník má následující možnosti doručení:
a) Kurýr
b) Osobní odběr
2. Objednávky objednané do 11.00 hod. s místem dodání mimo Nitru, mohou být doručeny nejdříve následující den, pokud tento den nepřipadne na neděli, pondělí, státní svátek nebo den po státním svátku.
3. Objednávky doručuje kurýrní společnost od pondělí do pátku od 9.00 do 17.00 hodin. V sobotu, neděli a ve státní svátek zboží nedoručujeme.
4. Čas uvedený zákazníkem jako hodina doručení zboží příjemci jsou pouze orientační a prodávající neodpovídá za případné časové zpoždění doručení zboží. Je v zájmu prodávajícího dodat zboží v požadovaném čase.
5. Objednané zboží je doručováno prostřednictvím kurýrní služby, která je smluvním partnerem provozovatele.
Článek 8
Platba
Zákazník může provést platbu za objednané zboží jedním z následujících způsobů, a to prostřednictvím:
a) dobírka - platba kurýrovi v hotovosti nebo platební kartou při převzetí zboží
b) dobírkou
c) bankovní převod
d) PyaPal
e) Platební brána - platba prostřednictvím platebních karet VISA, MasterCard, Apple Pay, Google Pay a okamžitých bankovních převodů z vybraných bank s aktivním internetovým bankovnictvím.
Článek 9
Reklamace
1. Veškeré reklamace zboží vyřizuje prodávající.
2. Reklamace musí být uskutečněna musí být doručena e-mailem na adresu: eshop.legs@gmail.com
3. Reklamace musí být uplatněna bez zbytečného odkladu ihned po obdržení zboží.
4. Prodávající rozhodne o oprávněnosti reklamace do 30 pracovních dnů od obdržení reklamace a zboží.
5. Reklamace se vyřizuje na základě písemné objednávky.
6. Oprávněná reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dnů od přijetí reklamace.
Stáhněte si - formulář pro odstoupení od smlouvy zde.
Článek 10
Záruka
Prodávající poskytuje na zboží záruku dle platného obchodního zákoníku, zpravidla 2 roky. Datem dodání zboží je datum uvedené v objednávce.
Článek 11
Zásady ochrany osobních údajů
1. Zákazník a prodávající se dohodli, že zákazník, je-li fyzickou osobou, oznámí prodávajícímu své jméno, příjmení, adresu trvalého pobytu včetně PSČ, telefonní číslo, e-mailovou adresu a tytéž údaje příjemce, je-li fyzickou osobou. Zákazník a prodávající se dohodli, že zákazník, je-li právnickou osobou nebo živnostníkem, oznámí prodávajícímu svůj název, adresu sídla včetně PSČ, IČ, DIČ, telefonní číslo a e-mailovou adresu a tytéž údaje příjemce, je-li právnickou osobou.
2. Prodávající je povinen v případě, že se na něj nevztahuje žádná z těchto povinností, oznámit tuto skutečnost prodávajícímu. Kupující může zaškrtnutím příslušného políčka před odesláním objednávky vyjádřit svůj souhlas ve smyslu § 11 odst. 1 Zákona, aby Prodávající zpracovával a uchovával jeho osobní údaje, zejména ty, které jsou uvedeny výše a/nebo které jsou nezbytné pro činnost Prodávajícího související se zasíláním informací o nových produktech, slevách a akcích na nabízené zboží, a aby je zpracovával ve všech svých informačních systémech souvisejících se zasíláním informací o nových produktech, slevách a akcích na nabízené zboží.
3. Kupující uděluje prodávajícímu souhlas na dobu určitou do naplnění účelu zpracování osobních údajů kupujícího. Po naplnění účelu zpracování zajistí prodávající neprodleně likvidaci osobních údajů kupujícího. Souhlas se zpracováním osobních údajů může Kupující kdykoli písemně odvolat. Souhlas zaniká do 30 dnů od doručení souhlasu Kupujícího Prodávajícímu. Kupující může své osobní údaje kdykoli zkontrolovat a změnit po přihlášení na webové stránce v sekci Můj účet.
4. V případě, že kupující není schopen plnit své povinnosti, je povinen zaplatit kupní cenu. Provozovatel webové stránky se zavazuje, že poskytnuté údaje budou použity pouze za účelem uzavření a plnění smlouvy na základě podmínek stanovených prodávajícím. Zpracovávané údaje nebudou zveřejněny, poskytnuty ani zpřístupněny třetí straně.
Článek 12
Zodpovědnost
1. Podmínkou platnosti kupní smlouvy je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři.
2. V případě, že se jedná o objednávku, je nutné dodržet následující podmínky. Prodávající neodpovídá za nedoručení zásilky nebo za její zpoždění, pokud bylo nedoručení způsobeno nedostatky na straně zákazníka, např. nesprávnou adresou uvedenou zákazníkem pro doručení zboží, nesprávným uvedením telefonního kontaktu na zákazníka nebo nesprávným uvedením jiných údajů, které se ukáží jako nepravdivé a v důsledku kterých nemohlo dojít k řádnému doručení zboží.
3. Prodávající neodpovídá za nedodání zboží, pokud bylo zboží odmítnuto k převzetí osobou, které mělo být podle údajů v objednávce Zákazníka dodáno.
4. Prodávající neodpovídá za nedoručení zboží, jestliže osoba, které mělo být zboží doručeno, byla nezastižitelná.
5. V případech uvedených v bodech 2, 3 a 4 tohoto článku, tj. po neúspěšném doručení zboží příjemci, prodávající uskladní zboží v prodejně prodávajícího po dobu následujících tří dnů, během nichž si zákazník, případně příjemce, může zboží převzít. Nevyzvednutí zboží ve stanovené lhůtě se považuje za prodlení zákazníka, případně příjemce, s převzetím zboží a prodávající je oprávněn prodat zboží svým jménem a na účet kupujícího bez předchozího upozornění.
6. Pokud objednané zboží nemůže být Prodávajícím dodáno z důvodů na straně Prodávajícího, bude Kupujícímu vrácena kupní cena uhrazená na jeho bankovní účet.
7. Ve výjimečných situacích nemusí být možné použít barevnou variantu. V takovém případě bude nedostupná barva nahrazena jinou, přičemž charakter výrobku zůstane zachován. Kupující s touto možností bez výhrad souhlasí a zároveň prohlašuje, že nebude uplatňovat slevu z kupní ceny ani žádné jiné nároky a práva.
8. Prodávající neodpovídá za pozdní dodání, poškození zboží způsobené kurýrní službou.
Článek 13
Soutěže, smlouvy
1. V současné době se nekonají žádné
Článek 14
Závěrečná ustanovení
1. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto všeobecných obchodních podmínek, přičemž povinnost písemného oznámení změny těchto všeobecných obchodních podmínek je splněna jejím umístěním na internetových stránkách elektronického obchodu prodávajícího.
2. Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti vůči kupujícímu po dokončení objednávky a potvrzeném souhlasu ve smyslu čl. 5 odst. 2 písm. e).
3. Kupující prohlašuje, že se seznámil s těmito všeobecnými obchodními podmínkami a že s nimi v plném rozsahu souhlasí.
4. Kupující se zavazuje, že v případě, že se s ním kupující dohodne na uzavření smlouvy o koupi zboží, je povinen ji podepsat. Odhlášení odběru je možné změnou nastavení v uživatelském účtu na našich webových stránkách.
5. Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. 3. 2025.
fineola s.r.o.
P.O.Box 37 D
Nad Hrabinou 72
949 01 Nitra
IČ: 56 683 286
DIČ: 21 22 392 338
Číslo DPH: SK 21 22 392 338
Zapsáno v obchodním rejstříku Okresního soudu v Nitře, oddíl: Sro. Č. 64895/N
Banky:
CZK CZ65 2010 0000 0021 0308 1818 SWIFT: FIOBCZPP 2103081818 / 2010
EUR SK60 1100 0000 0029 4819 6860 SWIFT: TATRSKBX
HUF SK82 8330 0000 0022 0308 1823 SWIFT: FIOBSKPP
Dohled provádí:
Inspektorát SOI pro Nitranský kraj
PO BOX 49A, Staničná 9, 950 50 Nitra
Odbor technické kontroly výrobků a ochrany spotřebitele
tel. č. : 037/7720 001, 037/7720 034
email: nr@soi.sk